Munkánk az
e-mobilitás területén
A közegvezető összetevők, pl. hűtő és fűtőrendszerekhez, rendkívül szélsőséges terhelésingadozásoknak vannak kitéve. Ezzel egyidejűleg munkájuk is nagy hatékonyságú, különösen villamos járművek esetén.
A gyártók a termékeiket ma a Poppe + Potthoff gépészeti nyomás- és hőmérsékletváltakozásos próbapadjaival és működési vizsgálóberendezéseivel ellenőrizhetik precíz módon.
Rotortengelyek
Innovatív gyártási folyamatainknak köszönhetően, – mint amilyen a speedForming vagy az axiális átformálás, a hibrid és elektromos autókhoz készült rotor- és hajtótengelyek esetében, – optimális szilárdsági értékek érhetők el egyidejű súlymegtakarítás mellett.
Termékeinkről és az e-mobilitással kapcsolatos további információkat itt találMűködési
próbapadok
A működési próbapadok az e-mobilitási fűtő- és hűtőaggregátokat ellenőrzik. Az életciklustesztek alatt a teljesítmény és áramfogyasztás értékelése történik a gyenge pontok felfedezéséhez és kizárásához.
A vizsgált közeg -40°C és +100°C közötti, szabadon szabályozható hőmérsékleten cirkulál. A vizsgálat opcionálisan klímaszekrényben is történhet -40°C és +140°C közötti hőmérsékleten, váltakozó környezeti hőmérsékleti értékeket szimulálva.
Nyomásváltakozási
próbapadok
Nyomásváltakozási próbapadjainkkal különböző hőmérsékleteken lehet ellenőrzéseket végezni, melyek például a Nürburgring ellenállósági tesztjein, a szibériai tundrán vagy az afrikai sivatagokban is csak ritkán fordulnak elő.
Az ezt követő hosszútávú nyomás- és hasadásvizsgálattal való impulzusvizsgálathoz a berendezések két kamrát biztosítanak, melyekben akár egyidejűleg tíz próbadarab is tesztelhető -60°C és +180°C közötti környezeti hőmérsékleten vagy szobahőmérsékleten.
Hasítónyomásos
próbapadok
A villamos járművek esetén a közegvezető alkatrészek szélsőséges körülményeknek vannak kitéve. A szivattyúk, nyomástartályok, fém vagy műanyag tömlő- és csővezetékek terhelhetősége dinamikus és statikus nyomásvizsgálatokkal ellenőrizhető.
További információk E-Mobility termékeinkről